Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Το όνομα μου είναι Νικολέττα και κατάγομαι απο την Ελλάδα. Τρέφω κοινωνικές ανυσηχίες για ποικίλα θέματα. Στο ιστολόγιο μου θύγω προβληματισμούς που δεσπόζουν στην κοινωνίας μας και παραθέτω την άποψή μου απο την δική μου οπτική γωνία των πραγμάτων. Θα χαιρόμουν πολύ αν σχολιάζατε κι εσείς ως αναγνώστες τη θέση μου ωστέ να σχηματίσουμε έναν διάλογο με πληθώρα απόψεων.

Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

"Και τι θα πει ο κόσμος;"

Αυτή η φράση φαντάζει στο μυαλό μας ως ακόμη μια απαρχαιωμένη αντίληψη που δεν έχει καμία ισχύ στην εξευγενισμένη κοινωνίας μας. Όλοι υποστηρίζουν με ζήλο το δικαίωμα του καθενός να πράττει αυτοβούλως, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν του τα λεγόμενα, και πιθανότατα τα κακόβουλα σχόλια του περίγυρού του. Επομένως, αφού δρούμε σκεπτόμενοι ότι εφόσον θεωρούμε οι ίδιοι κάτι σωστό το επιχειρούμε ανεξάρτητα απ΄τη γνώμη τρίτων, γιατί μοχθούμε όλοι για ένα like στο facebook; Γιατί εξαπτώμαστε από την δημοσίευση μιας φωτογραφίας στην οποία δεν απεικονίζεται το "καλό" μας προφίλ; Μήπως τελικά ενδιαφερόμαστε περισσότερο για το "φαίνεσθαι", χωρίς καν να το αντιλαμβανόμαστε; Αν κοιτάξουμε πιο προσεκτικά τις απλές, καθημερινές μας κινήσεις, έκπληκτοι θα συνειδητοποιήσουμε ότι ζυγιάζουμε τα πάντα γύρω μας βάση των λεγομένων του κόσμου. Είναι πιθανότερο να επιλέξουμε να παρακολουθήσουμε μια ταινία με καλές κριτικές, από μια με λιγότερο καλά σχόλια. Σαφώς και θα ασχοληθούμε με ένα τραγούδι του οποίου οι προβολές αυξάνονται πυρετωδώς, όμως δεν θα μπούμε καν στον κόπο να ακούσουμε ένα κομμάτι που ο αριθμός των προβολών του έχει μείνει στάσιμος για μεγάλο χρονικό διάστημα.  Με άλλα λόγια, σχηματίζουμε άποψη πάνω σε ένα θέμα με βάση την άποψη των πολλών πάνω σε αυτό το θέμα. Μάλλον ή γνώμη του κόσμου επιρρεάζει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από όσο νομίζουμε την καθημερινότητα μας.

2 σχόλια:

  1. Sumfwnw mazi sou (den mporw na diafwnisw etsi kai alliws sto sugkekrimeno zhthma ka8ws einai adiamfisvitito), apla prepei na epishmanoume oti uparxoun fusika kai kapoies eksaireseis an8rwpwn pou den epirreazontai apo ola auta, epeidh kanoun auto gia to opoio proorizete ka8e an8rwpos, ekselisonte dhladh..
    Den kserw an antillamvanese thn ennoia ths atomikhs ekselikshs, alla h apousia ths exei ws apotelesma ola auta pou aneferes kai alla polla. Anti8etws h parousia ths 8a eixe ws apotelesma na dhmiourgi8ei auth h "outopikh" koinwnia pou -pleon monaxa kapoioi- laxtaroun mia mera na pausei na einai apla ena apiasto oneiro...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pepei na paradexome oti h koinwnia mas den einai apalagmenh apo tampou kai prokatalhpseis. Alla parolo pou 8eorhtika katakrinoume aftes ts idees,den prokite na ts alla3oume, giati uposinidita exoume tn tash na anadeiknioume tn eafto mas (me ka8e tropo akoma kai ypova8mizontas tous allous).
    Afth h antimetopish tou diaforetikou, kanei ekeinous pou exoun kati idietero, monadiko, na nio8oun avola, ki etsi prospa8oun na ginoun san tous alous. Lamvanoun upopshn ts pei8anes adidraseis tou sinolou, kanoun ta pana gia na papsoun na diaferoun.
    Den lew pws wres wres , den exw ki egw prokatalipseis, oloi ligo polu exoume. Alla ofiloume na prospa8oume na 'koukoulonoume' afta t sunes8umata mas. Prepei na papsoume na kanoume tous alous na skeftonte to "ti 8 poun oi alloi" den ftene ekeinoi, se megalo va8mo fteme emeis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή